.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : رئیسی عزیز مطمئن باش چهارشنبه کسی در خانه نخواهد ماند و مردم قدرشناس ایران عزیز، بر بلندای دستان خویش، تو را به معراج خواهند و به حاج قاسم خواهند رساند و با صدای بلند خواهند گفت: رئیسی متشکریم!

 رسانه ملی و دشواری رسالت انعکاس سلسله زیبایی ها و شکوهمندی های یک تشییع تاریخی / کسی بر بالای دستهای مردم ما تشییع می شود که امین متین امامین انقلاب بود !
شمال نیوز : رئیسی عزیز مطمئن باش چهارشنبه کسی در خانه نخواهد ماند و مردم قدرشناس ایران عزیز، بر بلندای دستان خویش، تو را به معراج خواهند و به حاج قاسم خواهند رساند و با صدای بلند خواهند گفت: رئیسی متشکریم! (ادامه)
مناظره‌ها و فیلم‌های تبلیغاتی نامزد‌های حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ از امروز پنج شنبه در صداوسیمای مازندران پخش خواهد شد. آغاز پخش مناظره نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس از امروز
مناظره‌ها و فیلم‌های تبلیغاتی نامزد‌های حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ از امروز پنج شنبه در صداوسیمای مازندران پخش خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز : مناظره ها و فیلم های تبلیغاتی نامزدهای حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ از فردا پنج شنبه در صداوسیمای مازندران پخش خواهد شد. مناظره‌ نامزدهای مجلس در برنامه‌های انتخاباتی صدا و سیمای مازندران
شمال نیوز : مناظره ها و فیلم های تبلیغاتی نامزدهای حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ از فردا پنج شنبه در صداوسیمای مازندران پخش خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز : درخصوص عدم موفقیت اولین استاندار ناکارآمد دولت سیزدهم در استان به رویکرد غیر تحولی و ضعف شناختی وی از نوع تعاملات وفرآیندهای اجرایی بر می گشت بگونه ای که با گذشت دوسال از اولین سفر رئیس جمهورو هیات دولت سیزدهم به این خطه، مصوبات راهبردی و راهگشای آن را نتوانست به سرانجام برساند و .... اعوجاج مدیریتی عامل ناکامی مازندران/ ضرورت ترمیم بافت مدیریتی استان !
شمال نیوز : درخصوص عدم موفقیت اولین استاندار ناکارآمد دولت سیزدهم در استان به رویکرد غیر تحولی و ضعف شناختی وی از نوع تعاملات وفرآیندهای اجرایی بر می گشت بگونه ای که با گذشت دوسال از اولین سفر رئیس جمهورو هیات دولت سیزدهم به این خطه، مصوبات راهبردی و راهگشای آن را نتوانست به سرانجام برساند و ....(ادامه)
شمال نیوز: ضبط مناظره‌های تلویزیونی دور دوم نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی از امروز در مازندران آغاز شد. ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران
شمال نیوز: ضبط مناظره‌های تلویزیونی دور دوم نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی از امروز در مازندران آغاز شد.(ادامه)
تشییع پیکر حماسه خوان دوران دفاع مقدس در بابل
پیکر حاج عسکری اسماعیل‌پور حماسه خوان دوران دفاع مقدس در بابل تشییع و خاکسپاری شد.(ادامه)
شمال نیوز : داود نیکزاد زیدی با حکم معاون مالی و سرمایه انسانی سازمان صداوسیما. به عنوان معاون مالی و اداری صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی منصوب و مشغول به فعالیت شد .

معاون مالی و اداری صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی منصوب شد
شمال نیوز : داود نیکزاد زیدی با حکم معاون مالی و سرمایه انسانی سازمان صداوسیما. به عنوان معاون مالی و اداری صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی منصوب و مشغول به فعالیت شد . (ادامه)
ضبط مناظره انتخاباتی نامزد‌های دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از دیروز در دو حوزه انتخابیه مازندران آغاز شد. آغاز ضبط مناظره نامزد‌های انتخابات مجلس در استان
ضبط مناظره انتخاباتی نامزد‌های دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از دیروز در دو حوزه انتخابیه مازندران آغاز شد.(ادامه)
شمال نیوز: حفظ منابع آبی موجود و مدیریت مصرف، تنها گزینه‌هایی هستند که باید مورد توجه باشند نه این‌که استاندار مازندران و مدیران ارشد حوزه آب و خاک، دست روی دست بگذارند و با رأفتی آمیخته به سادگی دربرابر این انحراف آب سکوت کنند. «فینسک» و خوش‌ خیالی یک استاندار !
شمال نیوز: حفظ منابع آبی موجود و مدیریت مصرف، تنها گزینه‌هایی هستند که باید مورد توجه باشند نه این‌که استاندار مازندران و مدیران ارشد حوزه آب و خاک، دست روی دست بگذارند و با رأفتی آمیخته به سادگی دربرابر این انحراف آب سکوت کنند.(ادامه)
شمال نیوز : قصه وداع تلخ و عروج غم انگیز سردار پرافتخار مازندرانی الاصل شهید مقاومت حاج سیدرضی موسوی فرمانده پشتیبانی جبهه مقاومت در سه دهه گذشته، جدای از خلاء باورناپذیر وجود ذیجود ایشان در سنگر فرماندهی و هدایت جبهه مقاومت، مستندترین سند صحت شعارهای مردم ماست .... سردار سیدرضی، علمدار سردار دلها / جبهه مقاومت، آکنده از سرداران بزرگ و قهرمان است / علم‌سرداران شهید مقاومت بر زمین نمی ماند
شمال نیوز : قصه وداع تلخ و عروج غم انگیز سردار پرافتخار مازندرانی الاصل شهید مقاومت حاج سیدرضی موسوی فرمانده پشتیبانی جبهه مقاومت در سه دهه گذشته، جدای از خلاء باورناپذیر وجود ذیجود ایشان در سنگر فرماندهی و هدایت جبهه مقاومت، مستندترین سند صحت شعارهای مردم ماست ....(ادامه)
شمال نیوز : مازندران در آغاز برنامه هفتم توسعه و حرکت در مسیر پیشرفت و توسعه‌ یافتگی همه جانبه بیش از هرچیز نیازمند نقشه راه عالمانه با رویکرد حل المسائلی است که فقدان آن در چنبره مشکلات بنیادی، سیمای دیار علویان را رنجور و فاقد مولفه های پیشتازانه به تصویر می کشد . ضرورت تدوین نقشه راه هوشمندانه با رویکرد حل‌ المسائلی برای مازندران
شمال نیوز : مازندران در آغاز برنامه هفتم توسعه و حرکت در مسیر پیشرفت و توسعه‌ یافتگی همه جانبه بیش از هرچیز نیازمند نقشه راه عالمانه با رویکرد حل المسائلی است که فقدان آن در چنبره مشکلات بنیادی، سیمای دیار علویان را رنجور و فاقد مولفه های پیشتازانه به تصویر می کشد .(ادامه)
شمال نیوز : حماسه قهرمانان ناوچه پیکان موجب شد تا پرسنل شجاع ناوشكن های «سهند» و «سبلان» و ناوچه ی «جوشن» درمصاف نابرابر خود در مقابل نیروهای متجاوز امریكایی سیمای زیبای مقاومت را درخشان‌تر و ماندگار سازند . 7 آذر، نقطه عطف اقتدار دریایی جمهوری اسلامی ایران
شمال نیوز : حماسه قهرمانان ناوچه پیکان موجب شد تا پرسنل شجاع ناوشكن های «سهند» و «سبلان» و ناوچه ی «جوشن» درمصاف نابرابر خود در مقابل نیروهای متجاوز امریكایی سیمای زیبای مقاومت را درخشان‌تر و ماندگار سازند .(ادامه)
شمال نیوز : اکنون سئوال کلیدی این است که آیا با مدیران و چهره‌های مخالف تحول و پیشرفت، سیاست های دولت انقلابی و مردمی تحقق می یابد و اساسا چه میزان از برنامه های محوری دولت سیزدهم تاکنون در استان مازندران عملیاتی شده‌است ؟ آقای استاندار ؛ تقویت سرمایه اجتماعی دولت را جدی بگیرید!
شمال نیوز : اکنون سئوال کلیدی این است که آیا با مدیران و چهره‌های مخالف تحول و پیشرفت، سیاست های دولت انقلابی و مردمی تحقق می یابد و اساسا چه میزان از برنامه های محوری دولت سیزدهم تاکنون در استان مازندران عملیاتی شده‌است ؟ (ادامه)
عباس راکی دیدار تیم‌های نساجی مازندران و ذوب آهن اصفهان را قضاوت می‌کند اعلام داوران بازی‌های هفته دهم لیگ برتر فوتبال
عباس راکی دیدار تیم‌های نساجی مازندران و ذوب آهن اصفهان را قضاوت می‌کند(ادامه)
شمال نیوز: سلسله یادداشت ها و توئیت های هادی ابراهیمی ، مدیر کل صدا و سیمای مازندران صدای شبکه تلویزیونی فارسی آمریکا و کیهان لندن و .... را درآورد و گردانندگان این شبکه ها ی ضد ایرانی با آسمان ریسمان بافی مضحک به این مدیر انقلابی حمله کردند .

 آسمان ریسمان بافی مضحک رسانه های معاند برای تخریب مدیرکل صداو سیمای مازندران !
شمال نیوز: سلسله یادداشت ها و توئیت های هادی ابراهیمی ، مدیر کل صدا و سیمای مازندران صدای شبکه تلویزیونی فارسی آمریکا و کیهان لندن و .... را درآورد و گردانندگان این شبکه ها ی ضد ایرانی با آسمان ریسمان بافی مضحک به این مدیر انقلابی حمله کردند . (ادامه)
یاران نیمار در تیم الهلال عربستان برای بازی با نساجی ۱۰ مهر وارد ایران می‌شود. اعلام زمان حضور نیمار و الهلال در ایران برای بازی با نساجی
یاران نیمار در تیم الهلال عربستان برای بازی با نساجی ۱۰ مهر وارد ایران می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : رسانه ملی با استفاده بهینه از فرصت اربعین، مسئولیت خطیر جهاد تبیین را بیش از پیش روی دوش خود حس کرده و با بسیج امکانات و نفرات توانمند، پنجه در پنجه ابررسانه‌ها افکنده است.

جهاد تبیین صدا و سیمای مازندران از مناره‌های حرم کربلا و نجف
شمال نیوز : رسانه ملی با استفاده بهینه از فرصت اربعین، مسئولیت خطیر جهاد تبیین را بیش از پیش روی دوش خود حس کرده و با بسیج امکانات و نفرات توانمند، پنجه در پنجه ابررسانه‌ها افکنده است. (ادامه)
شمال نیوز : در دولتی که لقب خود را «دولت مردمی» گذاشته و رییس‌جمهور و وزیر اقتصادش، تلاش دارند بیشترین تماس را با مردم و شهروندان عادی داشته باشند و صدای مردم -حتی منتقدان- را بدون فاصله بشنوند که .... ربط « کارد و ساطور» با «هفته بانکداری اسلامی» ؟! + یک توصیه به استاندار
شمال نیوز : در دولتی که لقب خود را «دولت مردمی» گذاشته و رییس‌جمهور و وزیر اقتصادش، تلاش دارند بیشترین تماس را با مردم و شهروندان عادی داشته باشند و صدای مردم -حتی منتقدان- را بدون فاصله بشنوند که ....(ادامه)
حجت‌الاسلام علی مؤیدی مدیر و مؤسس مجموعه اشراق بابل دار فانی را وداع گفت. حجت الاسلام علی مؤیدی درگذشت
حجت‌الاسلام علی مؤیدی مدیر و مؤسس مجموعه اشراق بابل دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
شمال نیوز : سریال سوران مجموعه‌ای پرمخاطب و ماندگار در حالی پایان یافت که حماسه ششم بهمن آمل می‌تواند گزینه مناسبی برای ساخت سریال در تراز ملی باشد موفقیت سریال سوران کردستان و تشدید حسرت مازندران در معرفی آمل قهرمان
شمال نیوز : سریال سوران مجموعه‌ای پرمخاطب و ماندگار در حالی پایان یافت که حماسه ششم بهمن آمل می‌تواند گزینه مناسبی برای ساخت سریال در تراز ملی باشد(ادامه)
بیش از نیم میلیون خودرو با بیش از ۲ میلیون مسافر در تعطیلات اخیر وارد مازندران شدند. ورود بیش از نیم میلیون خودرو به مازندران در تعطیلات
بیش از نیم میلیون خودرو با بیش از ۲ میلیون مسافر در تعطیلات اخیر وارد مازندران شدند.(ادامه)
شمال نیوز: مشاور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی گفتگویی بر لزوم حمایت و ارتقای صنايع خلاق فرهنگی در مازندران اشاره کرد و گفت: وقتی صحبت از صنايع فرهنگی و خلاق می کنیم یعنی خلق ایده و تولید و توزیع محصولات و خدمات فرهنگی مبتنی بر قابلیت دانش بنیان داشته باشیم. لزوم حمایت و توسعه صنایع خلاق فرهنگی در مازندران
شمال نیوز: مشاور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی گفتگویی بر لزوم حمایت و ارتقای صنايع خلاق فرهنگی در مازندران اشاره کرد و گفت: وقتی صحبت از صنايع فرهنگی و خلاق می کنیم یعنی خلق ایده و تولید و توزیع محصولات و خدمات فرهنگی مبتنی بر قابلیت دانش بنیان داشته باشیم.(ادامه)
همزمان با آغاز عزاداری ماه محرم، دهها ویژه‌برنامه‌ تلویزیونی و رادیویی متناسب با حال و هوای این ماه روی آنتن شبکه استانی می‌رود. ویژه‌برنامه‌های ماه محرم در قاب تلویزیون و رادیوی شبکه استانی
همزمان با آغاز عزاداری ماه محرم، دهها ویژه‌برنامه‌ تلویزیونی و رادیویی متناسب با حال و هوای این ماه روی آنتن شبکه استانی می‌رود.(ادامه)
اجتماع عزاداران حسینی در مناطق مختلف مازندران از امروز بصورت زنده در صدا و سیمای مرکز استان پخش می‌شود. آغاز پخش زنده عزاداری در شبکه استانی از امروز
اجتماع عزاداران حسینی در مناطق مختلف مازندران از امروز بصورت زنده در صدا و سیمای مرکز استان پخش می‌شود.(ادامه)
رسانه استانی میزبان فرماندهان حشدالشعبی عراق + تصاویر
صدا و سیمای مازندران امروز رنگ مقاومت به خود گرفت و صدای فرماندهان حشدالشعبی عراق در رسانه استانی طنین انداز شد و بوی سردار دلها حاج قاسم و ابومهدی المهندس به‌ مشام رسید. (ادامه)
شمال نیوز : نکته بارز مدیریتی حسینی پور استاندار مازندران، فهم جامع از مشکلات اقتصادی و طرح‌هایی است که منجر به برون رفت مازندران از چنبره اختاپوس گونه‌ای می‌شود که گاهی بر تنفس گاه مردم و زندگی آن‌ها تاثیر می‌گذارد. روایت دکتر هادی ابراهیمی از عملکرد ۵۵۵ روزه استاندار مازندران
شمال نیوز : نکته بارز مدیریتی حسینی پور استاندار مازندران، فهم جامع از مشکلات اقتصادی و طرح‌هایی است که منجر به برون رفت مازندران از چنبره اختاپوس گونه‌ای می‌شود که گاهی بر تنفس گاه مردم و زندگی آن‌ها تاثیر می‌گذارد.(ادامه)
شمال نیوز : پس از گذشت چند روز از بستری شدن مدیرکل صدا و سیای مازندران دربیمارستان شهید چمران تهران ، پزشکان از روند درمان وی ابراز رضایت کردند . 
حال مدیرکل صدا و سیمای مازندران رو به بهبودی است / عیادت شخصیت های سیاستی ، فرهنگی و دانشگاهی از دکتر ابراهیمی
شمال نیوز : پس از گذشت چند روز از بستری شدن مدیرکل صدا و سیای مازندران دربیمارستان شهید چمران تهران ، پزشکان از روند درمان وی ابراز رضایت کردند . (ادامه)
عیادت علی لاریجانی از مدیر کل صدا و سیما مازندران در بیمارستان+ عکس
دکتر علی لاریجانی با حضور در بیمارستان شهید چمران از مدیر کل صدا و سیمای مازندران عیادت کرد.(ادامه)
شمال نیوز : دکتر هادی ابراهیمی  صبح امروز  ، در بیمارستان شهید چمران تهران  بستری شد . مدیرکل صدا و سیمای مازندران در بیمارستان بستری شد
شمال نیوز : دکتر هادی ابراهیمی صبح امروز ، در بیمارستان شهید چمران تهران بستری شد .(ادامه)
شمال نیوز : مازندران فراتر از سایر استانها، فقط دستخوش تغییرات فرهنگی شهروندان خودش نیست، بلکه متأثر از هنجارشکنی‌های وارداتی گردشگرانی است که علاوه بر تعطیلات پایان هفته و سایر تعطیلات رسمی، تقریبا در یک بازه زمانی۴ ماهه فضای اجتماعی استان را در انحصار حضور خویش قبضه می‌کنند . گردن کشی هنجارشکنان برای گردن شکنی از مجریان قانون
شمال نیوز : مازندران فراتر از سایر استانها، فقط دستخوش تغییرات فرهنگی شهروندان خودش نیست، بلکه متأثر از هنجارشکنی‌های وارداتی گردشگرانی است که علاوه بر تعطیلات پایان هفته و سایر تعطیلات رسمی، تقریبا در یک بازه زمانی۴ ماهه فضای اجتماعی استان را در انحصار حضور خویش قبضه می‌کنند .(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 21 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.12 seconds.